Διαφήμιση στο Tik Tok-Tik Tok Ads
Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, το TikTok, έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη στον κόσμο των Social Media. Η τόση μεγάλη ανάπτυξη που γνώρισε, έκανε πολλές επιχειρήσεις να ένταξουν στις στρατηγικές τους τη Διαφήμιση στο Τik Tok, ή αλλιώς Tik Tok Ads.
Τι είναι όμως το ΤikTok; Το ΤikTok είναι μία πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με το οποίο μπορείς να δημιουργήσεις, να επεξεργαστείς, να κοινοποιήσεις, να ανακαλύψεις και να δεις μικρά βίντεο με διάρκεια από μερικών δευτερολέπτων μέχρι και 10 λεπτών.
Εάν η διαφημιστική στρατηγική σας περιλαμβάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε καλό θα ήταν να εντάξετε και τη διαφήμιση μέσω της πλατφόρμας του TikTok. Οι τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι παρόμοιες με τις τακτικές που χρησιμοποιούνται και για στις υπόλοιπες πλατφόρμες. Όμως αν θέλετε να ενισχύσετε ακόμα περισσότερο την επίδραση του brand σας στο κοινό, τότε καλό θα ήταν να επενδύσετε σε μία πληρωμένη διαφήμιση στο TikTok.


Πως μπορώ να έχω μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο TikTok;
Είναι γεγονός ότι επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες είναι αυτές που μπορούν να δείξουν τα προϊόντα τους εν δράσει και να δώσουν πολλές πληροφορίες σε ένα μικρό βίντεο. Μπορεί αυτό να είναι μια πρόκληση για τις Business to Business επιχειρήσεις, ωστόσο είναι μια καλή ευκαιρία να αναδείξουν τις ιδέες τους και να κοινοποιήσουν ένα περιεχόμενο προκειμένου να ενσωματώσουν το κοινό τους.
Τύποι TikTok ads
Το Τικ Τοκ παρέχει πολλές επιλογές σχετικά με τον τρόπο που επιθυμείτε να δημιουργήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια. Έτσι μπορείτε να επιλέξετε ποιος είναι ο ιδανικός τύπος για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να μεταδώσετε το μήνυμα σας. Τύποι διαφήμισης στο Τικ Τοκ είναι το:
- In-feed video: Αυτές είναι οι διαδημίσεις που εμφανίζονται στη στήλη «Για εσένα»
- Brand takeover: αυτός ο τύπος θα σας βοηθήσει να κυριαρχήσετε μεταδίδοντας το μήνυμα σας, αφού καλύψει την οθόνη για μερικά δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια ακολουθεί το In-feed
- Spark ads: ένας τύπος διαφήμισης που προσφέρει η πλατφόρμα στα brands, για να προωθήσουν οργανικό περιεχόμενο που αφορά τα προϊόντα τους.
- Image ads: Μπορείτε να τοποθετήσετε εικόνα στα βίντεο σας που εμφανίζονται στα «TikTok’s news feed apps»
- Video ads: διαφημίσεις σε μορφή βίντεο, σε πλήρη οθόνη, και μπορούν να διαρκέσουν 5 με 60 δευτερόλεπτα. Αποτελεί τον πιο διαδεδομένο τύπο διαφήμισης.
- Carousel ads: Η διαφήμιση με τη χρήση «συλλογής». Με αυτό τον τύπο, μπορείτε να βάλετε 10 διαφημιστικές εικόνες.
- Hashtag challenge: αυτός ο τύπος διαφήμισης εμφανίζεται στον χρήστη στη στήλη «Ανακάλυψε», και ενθαρρύνει τον χρήστη να συμμετάσχει.
- Sponsored Influencer Content: με αυτό τον τύπο μπορείτε να μεταδώσετε το μήνυμα σας μέσα από χορηγούμενο περιεχόμενο από έναν influencer του TikTok.


9 πρακτικές για να έχετε τις καλύτερες διαφημίσεις στο TikTok
- Διατηρήστε το brand σας. Οι χρήστες αγαπούν και σέβονται την αυθεντικότητα. Επομένως, έχετε υπόψη σας ότι το περιεχόμενο της διαφήμισης σας είναι αληθινό και ανταποκρίνεται στις αξίες της επιχείρησης σας.
- Να είστε άμεσοι. Μπορεί ο χρόνος να είναι περιορισμένος (60 δευτερόλεπτα), αλλά τα βίντεο με μικρή διάρκεια είναι αυτά που ενισχύουν τον διάλογο.
- Το βίντεο πρέπει να έχει κάθετο προσανατολισμό. Έχει αποδειχθεί ότι τα βίντεο με κάθετο προσανατολισμό έχουν αυξήσει τις εμφανίσεις τους κατά 40%.
- Προωθήστε τη σωστή στιγμή. Πρέπει να λάβετε υπόψη τα trends ή σημαντικά γεγονότα που λαμβάνουν χώρα την περίοδο της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Επίσης, το TikTok διαθέτει την λειτουργία TikTok Analytics, που μπορεί να σας ενημερώσει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να φτάσετε το μεγαλύτερο δυνατό ακροατήριο.
- Χρησιμοποιήστε ήχο και κείμενο, ενισχύουν την επίδραση που μπορεί να έχει η διαφήμιση σας στο κοινό.
- Χρησιμοποιήστε τα “hashtags”, ή αλλιώς ετικέτες. Μπορείτε να δείτε τις ετικέτες που βρίσκονται στα “trends” στο TikTok και να χρησιμοποιήσετε αυτές που ταιριάζουν στο περιεχόμενο της δική σας διαφήμισης.
- Συνεργαστείτε με Influencers, που έχουν ήδη έναν μεγάλο αριθμό ακολούθων. Προσπαθήστε οι Influencers που θέλετε να συνεργαστείτε, είτε να χρησιμοποιούν ήδη το προϊόν σας, είτε να ανήκουν στην ομάδα-στόχος (target-group).
- Χρησιμοποιήστε τις αλληλεπιδραστικές λειτουργίες που διαθέτει ήδη το TikTok.
- Κάντε δοκιμές και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο σας. Κάντε συχνές έρευνες και παρατηρήστε τις αναλύσεις για το τι ανταπόκριση έχει το περιεχόμενο σας. Παρατηρήστε τις κριτικές, τις μετρήσεις και τις αντιδράσεις του κοινού σας. Στη συνέχεια κάντε τις απαραίτητες αλλαγές για δείτε και την επιθυμητή ανταπόκριση.
H διαφήμιση στο TikTok μπορεί να διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Ωστόσο, αποτελεί πλέον τη νούμερο 1 πλατφόρμα για διαφήμιση. To 68% των χρηστών του TikTok, βρίσκει το περιεχόμενο των διαφημίσεων στη πλατφόρμα ξεχωριστό και διαφορετικό από όλες τις άλλες. Επομένως, είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας και την διαδικτυακή σας παρουσία.