Διαφήμιση στη Google - Google Ads

Τι είναι η διαφήμιση στη Google ή Google Ads και πως λειτουργούν

Θα έχετε αναρωτηθεί φυσικά τι είναι η διαφήμιση στη Google. Η διαφήμιση στη Google ή αλλιώς Google ads, είναι μία μέθοδος πληρωμένης διαφήμισης επιχειρήσεων ή εταιρειών. Όταν ο χρήστης αναζητεί στη Google σχετικές υπηρεσίες ή προϊόντα με της επιχείρησης, ή της εταιρείας, τότε εμφανίζεται η διαφήμιση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

google ads

Τι είναι;

Συγκεκριμένα, το Google ads, είναι το όνομα της Google, pay per click (PPC). Δηλαδή το κόστος της διαφήμισης καθορίζεται από το κλικ. Με αυτό τον τρόπο, η Google επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα στα «εδάφη» της. Ο πιο γνωστός τρόπος διαφήμισης στη Google, είναι στα αποτελέσματα αναζήτησης. (Search Engine Results Page-SERP).

Κατηγόριες Google search ads

Υπάρχουν δύο είδη διαφημίσεων στο Google Search Ads, δηλαδή στη διαφήμιση στη Google με την αναζήτηση των αποτελεσμάτων.

  1. Η χορηγουμένη διαφήμιση, η οποία βρίσκεται στο πάνω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης και αναφέρει με έντονα γράμματα Χορηγούμενο.
  2. Και η διαφήμιση που γίνεται μέσω οργανικών αποτελεσμάτων.

Άλλα είδη διαφημίσεων της Google είναι:

  1. Το Google Display Ads, πληρωμένες διαδικτυακές διαφημίσεις, που δεν χρησιμοποιούν κείμενο, αλλά εμφανίζονται με εικόνες ή banners.
  2. To Google Shopping Ads, πληρωμένη διαφήμιση οποία εμφανίζει τον κατάλογο προϊόντων μιας επιχείρησης σε στοχευμένο κοινό.
  3. Το YouTube Ads, η πληρωμένη διαδικτυακή διαφήμιση, με βίντεο σποτ στην πλατφόρμα της YouTube.
  4. To Google App Ads, η χορηγούμενη διαφήμιση για να διαφημιστούν εφαρμογές.
  5. Το Perfomance Max Ads

Πως λειτουργούν;

Οι διαφημίσεις της Google εστιάζουν σε λέξεις-κλειδιά, keywords, που οι χρήστες χρησιμοποιούν όταν θέλουν να αναζητήσουν κάτι στις μηχανές αναζήτησης. Έτσι λοιπόν, όταν γίνεται μια διαφημιστική καμπάνια, γίνεται πρώτα μία έρευνα στις λέξεις κλειδιά που έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερο από τους χρήστες και είναι σχετικές με τη διαφήμιση. Όσες πιο πολλές λέξεις-κλειδιά έχει μια διαφημιστική καμπάνια, τόσες πιο πολλές πιθανότητες έχει να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

google business

Γιατί να τα χρησιμοποιήσετε;

  • Άμεση προβολή. Οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται  άμεσα στα αποτελέσματα αναζήτησης και θα λάβει αμέσως την προσοχή που θέλει.
  • Ευελιξία. Το Google Ads παρέχει διάφορα είδη διαφημίσεων, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των επιχειρήσεων.
  • Ακριβής στοχευμένο κοινό. Η Google διαθέτει εργαλεία ικανά, για να σας βοηθήσουν να στοχοποιήσετε σε ένα συγκεκριμένο target-group. Ανάλογα με τη γεωγραφική θέση, την ηλικία το φύλο κ.ο.κ..
  • Οικονομικά αποδοτικό.  Αποτελεί έναν πολύ οικονομικό τρόπο για να δημιουργήσετε μία διαφημιστική καμπάνια. Το κύριο μοντέλο τιμολόγησης είναι το pay-per-click, όπου χρεώνεστε κάθε φορά που κάνει κάποιος κλικ στη διαφήμιση σας.
  • Μετρήσιμα Αποτελέσματα. H google, διαθέτει διάφορα εργαλεία που μπορείτε να παρακολουθήσετε αναλυτικά διάφορες μετρήσεις, όπως των αριθμών των κλικ και των προβολών, την κίνηση δηλαδή που είχε η διαφήμιση σας.

Με την χρήση της διαφήμισης στη Google μπορείτε να επιτύχετε διάφορους διαφημιστικούς στόχους που έχετε θέσει, όπως υψηλή  επισκεψιμότητα, αύξηση εν δυνάμει πελατών και αύξηση πωλήσεων. Επικοινωνήστε με τους ειδικούς της Digital Agency, και πάρτε πληροφορίες και συμβουλές για το πως θα δημιουργήσετε και εσείς μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στη Google.