Διαφήμιση στο Instagram- Instagram Ads

Τo Social Media Marketing είναι μια πολύ καλή τακτική για να την εντάξετε στην Στρατηγική Μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται, και ειδικότερα η διαφήμιση στο Instagram, για την οποία θα αναλύσω παρακάτω. Η χρήση τους γίνεται πλέον όχι μόνο από επωνυμίες και επιχειρήσεις, αλλά και οργανισμούς, πολιτικά και δημόσια πρόσωπα, πανεπιστήμια και μικρές και τοπικές επιχειρήσεις.
Γενικότερα η χρήση των social media σε στρατηγικές μάρκετινγκ είναι μια πολύ καλή επιλογή αν θέλετε να αυξήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησης σας, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα, να συνδεθείτε με τους πελάτες σας και να εξελιχθείτε σαν επιχείρηση.

ισταγραμ

Social Media Marketing

Υπάρχουν δύο στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Οργανικό Μάρκετινγκ (Organic Marketing), που σχετίζεται με το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στις πλατφόρμες, δωρεάν, και το Χορηγημένο Μάρκετινγκ (Sponsorship Marketing ή Sponsorship Advertising), που σχετίζεται με το χορηγημένο περιεχόμενο, δηλαδή τις επί πληρωμή διαφημίσεις για να οδηγήσετε το κοινό σας προς έναν συγκεκριμένο στόχο.

Πέρα από την δημιουργία περιεχομένου, τα Social Media, σας βοηθούν να χτίσετε μια κοινότητα γύρω από την επιχείρηση σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας ή το κοινό σας, απαντώντας στις ερωτήσεις τους και τις ανησυχίες τους. Η επικοινωνία με το κοινό σας μπορεί να επηρεάσει θετικά το όνομα της επιχείρησης σας.

Διαφήμιση στο Instagram

Γιατί να διαφημίσετε στο Instagram;

To Instagram είναι μία πλατφόρμα που έχει αποκτήσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα τα τελευταία δέκα χρόνια και κατατάσσεται πλέον στην δεύτερη εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις παγκοσμίως. Η διαφήμιση στο Instagram μπορεί να ωφελήσει την επιχείρηση σας με διάφορους τρόπους.  Αρχικά, είναι εύκολη στη χρήση της και η πλατφόρμα προσφέρει από μόνη της εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την δημιουργία της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Ταυτόχρονα, συμβάλλει στην αναγνωρισιμότητα του brand, στην αύξηση της πελατείας και στην δημιουργία της σχέσης με το κοινό σας.

 

Τύποι διαφημίσεων στο Instagram

Το Instagram, διαθέτει διάφορους τύπους δημιουργίας διαφημίσεων:

  1. Photo ads που είναι και ο ποιο συνηθισμένος τύπος διαφήμισης. Με το photo ads, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κοινή χρήση φωτογραφιών για την προώθηση υπηρεσιών, προϊόντων, brands, εκδηλώσεων και άλλων πολλών.
  2. Video ads, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βίντεο για να δηλώσετε πως λειτουργεί το προϊόν σας, να ενημερώσετε το κοινός σας σχετικά με εσάς και να επισημάνετε τα χαρακτηριστικά που σαν κάνουν ξεχωριστούς.
  3. Sponsored ads, οι εταιρικοί λογαριασμοί έχουν την επιλογή να δημιουργήσουν χορηγημένες διαφημίσεις. Οι επί πληρωμή διαφημίσεις εμφανίζονται στην αρχική σελίδα και μπορούν να κατευθύνουν το κοινό άμεσα είτε στο site είτε στο e-shop, είτε στο προφίλ του brand.
  4. Story ads, το Instagram Story Ads, είναι η διαφήμιση – σε πλήρης οθόνη- σε μορφή φωτογραφίας ή βίντεο. Το Instagram Stories, προβάλλει τη διαφήμιση μεταξύ των ιστοριών των χρηστών και συνδέεται με τη λειτουργία Swipe-Up, η οποία κατευθύνει τον χρήστη στο site του brans. Για σας να αποδείξω τη σημασία που έχει το Story Ads, αρκεί να σας αποδείξω ότι καθημερινά 500 εκατομμύρια χρήστες βλέπουν Instagram Stories, καθημερινά.
  5. Carousel ads, είναι ένας συνδυασμός φωτογραφιών και βίντεο που μπορούν να προβληθούν σε μία σειρά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το carousel ads, για να δείξετε μια συλλογή προϊόντων, να επικοινωνήσετε στο κοινό σας μια ιστορία που αποτελείτε από πολλά μέρη ή να κοινοποιήσετε 10 φωτογραφίες ή βίντεο.
  6. Collection ads, είναι o συνδυασμός που αποτελείται από carousel ads και shopping ads και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αν θέλετε να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας απευθείας από τον κατάλογο προϊόντων.
φασεβοοκ

Πως να διαφημίσω στο Instagram-Πλήρης Οδηγός 2024

Ας δούμε, λοιπόν, «πως να δημιουργήσω διαφήμιση στο Instagram», με 8 απλά βήματα.  

  1. Αρχικά συνδεθείτε με το λογαριασμό σας στο Instagram και στη συνέχεια επισκεφθείτε την Διαχείριση Διαφημίσεων της Meta. (Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό στο Instagram, αρκεί να έχετε σελίδα ή λογαριασμό στο Facebook. Στη Διαχείριση Διαφημίσεων της Meta. (Meta Ads Manager), θα πατήσετε Δημιουργία ή Create.
  2. Επιλέξτε το στόχο της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Στην στήλη έχει 6 κατηγορίες, Αναγνωρισιμότητα, Κίνηση, Αλληλεπίδραση, Ανεύρεση Υποψήφιων Πελατών, Προώθηση Εφαρμογής και Πωλήσεις. Επιλέξτε τον στόχο που ταιριάζει καλύτερα με τη διαφημιστική σας καμπάνια και στη συνέχεια επιλέξτε συνέχεια.
  3. Ονομάστε τη Διαφημιστική σας καμπάνια. Συμβουλή, δώστε ένα συγκεκριμένο όνομα που να σχετίζεται με τον στόχο. Θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τις καμπάνιες σας. Εφόσον έχετε επιλέξει όνομα, πατήστε «Συνεχεια».
  4. Επιλέξτε τον προϋπολογισμό της διαφήμισης και το χρονοδιάγραμμα. Επιλέγετε δηλαδή πόσα θέλετε να ξοδέψετε στη διαφήμιση και πόσο καιρό επιθυμείτε να τρέξει η διαφημιστική σας καμπάνια. Για τον προϋπολογισμό έχετε δύο επιλογές, ημερήσιος προϋπολογισμός και προϋπολογισμός διαρκείας. Ακόμα μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε η διαφήμιση σας να τρέχει συνέχεια ή συγκεκριμένες ώρες την ημέρα.
  5. Κατανοήστε το κοινό σας. Αυτή είναι η στιγμή που θα πρέπει να επιλέξετε το κοινό σας, σε ποιους δηλαδή απευθύνεται η διαφημιστική σας καμπάνια. Εάν έχετε δημιουργήσει στο παρελθόν διαφημιστική καμπάνια, τότε μπορείτε να επιλέξετε το κοινό που είχατε αποθηκεύσει, διαφορετικά δημιουργήστε ένα νέο κοινό. Όταν δημιουργείτε ένα νέο κοινό έχετε τη δυνατότητα να το επιλέξετε ανάλογα με την τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο, τα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές, και γλώσσες.
  6. Στη συνέχεια, επιλέξτε Τοποθετήσεις διαφημίσεων στο Instagram, για το που θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμιση σας. Έχετε δύο επιλογές, Μη Αυτόματες Τοποθετήσεις, για να εμφανίζεται η διαφήμιση μόνο στο Instagram, και Τοποθετήσεις Advantage+, εάν θέλετε η διαφημιστική σας καμπάνια να εμφανίζεται και σε άλλες υπηρεσίες της Meta.
  7. Δημιουργήστε μια Νέα Διαφήμιση στο Instagram, επιλέγοντας Νέα Διαφήμιση. Στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε Προεπισκόπηση της Διαφήμισης σας. Στο στάδια αυτό μπορείτε να κάντε τις αλλαγές που κρίνετε απαραίτητες για μια πιο επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Μπορείτε ακόμα να προσθέσετε συνδέσμους και λεπτομέρειες σχετικά με την διαφήμιση σας.
  8. Τέλος, Δημοσιεύστε τη διαφήμιση σας!

Πότε θα εγκριθεί η διαφήμιση μου στο Instagram

Εφόσον έχετε δημοσιεύσει τη διαφήμιση σας στο Instagram, θα χρειαστεί τουλάχιστον 24 ώρες για εγκριθεί από την υπηρεσία.

Συμβουλή: Καλό θα ήταν να έχετε ετοιμάσει τη διαφημιστική σας καμπάνια λίγες μέρες πριν την κατοχυρωμένη  ημερομηνία προβολής. Έτσι θα έχετε περιθώριο να κάνετε τις αναγκαίες αλλαγές που χρειάζεται για να περάσει τον έλεγχο.

4 tips για διαφήμιση στο Instagram

Αφού γνωρίζετε πλέον πως να δημιουργήσετε το δικό σας Instagram Ad, θα σας δώσω σύντομα 4 tips για να αποδώσει η διαφημιστική σας καμπάνια καλύτερα.

  • Δημιουργήστε διαφημίσεις φιλικές προς τους χρήστες κινητών, αφού το Instagram, είναι μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο μέσω του κινητού. (Τουλάχιστον 4,08 δις ανθρώπων χρησιμοποιούν τα social media μέσω κινητού)
  • Κρατήστε την επικοινωνία με το κοινό σας μέσω μηνυμάτων
  • Χρησιμοποιήστε ήχο στην διαφήμιση σας, αλλά και επικάλυψη κειμένου για να μεταφέρετε το βασικό μήνυμα.
  • Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερους τύπους διαφημίσεων είναι δυνατόν.
  • Αξιοποιήστε τα εργαλεία μετρήσεων, για να δείτε πως ανταποκρίνεται η διαφημιστική σας καμπάνια στο κοινό.